Juniorer og ungdom

Kære alle nye og øvede junior- og ungdomsgolfere og forældre.
På denne side kan du læse lidt om træningsaktiviteterne i REE Golfklubs junior- og ungdomsafdeling.

Træning 2023

·         Hold 1 – for begyndere og spillere med handicap højere end 25:

·         Torsdage kl. 16.00 – 17.00 træning med Jon. Derefter 30 min. selvtræning. Opstart 13. april.

·         Hold 2 – for spillere med handicap lavere end 25:

·         Tirsdage kl. 17.00 – 18.00 træning med Jon. Derefter selvtræning / spil på bane. Opstart 11. april.

·         Torsdage kl. 16.30 – 18.00 træning med Jon. Derefter 30-45 min. selvtræning. Opstart 13. april.

Vi træner altid udendørs uanset vejret, så husk påklædning der passer til vejret.

Opdelingen af træningen i to hold understøtter, at spillerne oplever at blive trænet på deres eget niveau, som sikrer en relevant og udbytterig træning for alle.

Bemærk, at der vil være sommerpause for tirsdags- og torsdagstræningen i skolernes sommerferie.

Weekendspil på par-3 banen

Som supplement til træningen om tirsdagen og torsdagen opfordrer vi til, at spillerne indbyrdes laver aftaler om spil på par-3 bane eller stor bane i weekenden.

Trænerteamet

Vi glæder os til endnu en sæson med vores dygtige PGA pro-træner Jon Boserup. Han får hjælp med det praktiske fra frivillige hjælpetrænere og forældre. Er der forældre, som gerne vil give en hånd med, så mød op til træningen og aftal det med Jon.

Vi anvender junior- og ungdomsafdelingens Facebook gruppe (REE Golf Junior), når vi skal kommunikere om træning og turneringer. Så meld jer ind i denne gruppe på Facebook, så I kan holde jer opdateret om, hvad der sker for junior- og ungdomsspillerne i klubben.

Vi glæder os til endnu en fantastisk sæson sammen med junior- og ungdomsspillerne!