Pink Cup 2024

Til fordel for kræftens bekæmpelse afholder REE Golfklub Pink Cup 15. juni 2024.
Dette er en åben turnering, hvor alle er velkomne.
Vi starter dagen med morgenmad/infomøde Kl. 07:30 og slutter af med præmieoverrækkelse og frokost.

Spilleformen er Stableford i 2 rækker med gunstart kl. 09:00.

ALLE REE spillere betaler 350 kr.  De 170,00 kr. dækker morgenmad og frokost og de resterende 180 Kr. går ubeskåret til kræftens bekæmpelse.
Flex- og hverdags medlemmer betaler ingen greenfee denne dag.

Greenfee spillere betaler kr. 450. De 270 kr. dækker morgenmad, frokost og greenfee og 180 kr. går ubeskåret til kræftens bekæmpelse.

Morgenmaden består af:
Godt brød, smør, ost og marmelade samt kaffe og the.
Frokosten er buffet og består af:
Kyllingebryst med fyld af fetaost. mandler og soltørrede tomat. Forårs kartoffelsalat med agurk, tomat og forårsløg i olie-eddike-dressing. Mexican marineret svinefilet (med paprika, koriander, rødvinseddike og lime. Avocado salsa. Sprød salat med majs, cherrytomat, peberfrugt, bønner, rødløg og lime.
Drikkevarer er for egen regning.

Der vil være indlagte konkurrencer og fine præmier fra vores sponsorer i forbindelse med turneringen. Mere herom på dagen ved morgenmaden.

Tilmelding i Golfbox.