Tematræning

Gratis Tematræning for Fuldtids- og Flex Hverdags medlemmer af REE Golfklub

REE Golfklub tilbyder også i 2024 medlemmerne gratis Tematræning v/Landström Golf Academy.

Hvert medlem har mulighed for at deltage i 3 træningssessioner á 1 times varighed, da vi selvfølgelig gerne ser, at så mange medlemmer som muligt kan benytte dette tilbud.

Der er plads til max 5 deltagere på de hold, hvor der trænes sving på Driving Range samt chipping og puttning ved indspilsgreen. Ved bunkerslag er der kun plads til 4 deltagere på hvert hold. På denne måde får såvel deltagerne som træneren optimalt udbytte af træningen.

Vi vil bede jer om, at de, der har tid i dagtimerne, primært benytter sig af disse træningstider, således at de, der fortsat er ”arbejdsramte”, også har mulighed for at benytte sig af træningstiderne efter kl. 16 og i weekenderne.

Hvad er tematræning?

Tematræningen er baseret på indledende information til det aktuelle tema efterfulgt af øvelser med så meget individuel træning, som tiden og antal deltagere tillader. Det betyder, at alle får optimalt udbytte ved at vælge et tema, som passer for en selv og ens eget spil.

På Tematræninger tager vi en praktisk/teoretisk tilnærmelse til træningen, hvor vi lægger vægt på forståelse og udførelse, og hvordan disse påvirker hinanden.

Videooptagelser og Trackman indgår ikke i Tematræningen. Det vil der til gengæld være rig lejlighed til ved bookning af individuelle lektioner i Shoppen hos vores trænerteam.

Sving: Jern/hybrider

Svingtræning med jern/hybrider på Driving Range. Vi kommer ind på Attack Angle, Swingdirection og Clubpath, så der bliver større forståelse for golfsvinget. Vi kobler så dette op mod kroppen, og hvordan vi kan påvirke disse faktorer.

Svingtræning/ Driver

Svingtræning med bl.a. driver på Driving Range. Vi kommer ind på Attack Angle, Swingdirection og Clubpath, så der bliver større forståelse for golfsvinget.  Vi kobler så dette op mod kroppen, og hvordan vi kan påvirke disse faktorer.

Putting

Putte-træning på Putting green ved klubhuset. Vi kommer ind på forskellige faktorer, som spiller en stor rolle i puttningen. . Vi kobler så dette op mod kroppen, og hvordan vi kan påvirke disse faktorer.

Bunkerslag (Pitch)

Bunkertræning ved indspilsgreen. Vi snakker teknik, opstilling og udførelse af bunkerslag Vi kobler så dette op mod kroppen, og hvordan vi kan påvirke disse faktorer. Der er indlagt Pitch, ifald der er tid til det undervejs.

Chipping

Chipping ved indspilsgreen. Vi kommer ind på Clubpath og Attack Angle, så der bliver større forståelse for teknikken bag chipping. Vi kobler så dette op mod kroppen, og hvordan vi kan påvirke disse faktorer.

Tilmelding og afbud

Tilmelding sker online her eller ved hen­vendelse i Shoppen. Du vil modtage en bekræftelse på din tilmelding via mail.

Undlad tilmelding til mere end 4 lektioner – ekstra tilmeldinger vil blive annulleret.

Det er muligt at komme på en venteliste.

Ved evt. afbud kontaktes man i forhold til rækkefølgen på ventelisten.

Det er ikke muligt at kontakte Shoppen for at få information om evt. afbud.

Ved aflysning kontaktes kun de, der står på deltagerlisten.

Meld venligst afbud i så god tid som muligt, så andre får mulighed for at deltage.

Udeblivelse uden afbud betyder, at man godskrives for én brugt lektion.

I gentagelsestilfælde udløser udeblivelse uden afbud karantæne fra Fælles­træningen resten af sæsonen.

Vi gør opmærksom på, at vi ser dette som en enestående mulighed for alle medlemmer uanset alder og niveau til at udvikle deres spil og dermed få meget større spilleglæde med på banen.

Vi gør også opmærksom på, at deltagelse i disse tematræninger kombineret med en eller flere individuelle lektioner hos vores trænerteam virkelig kan gøre en forskel for dit spil, og hvem vil ikke gerne ende op med lidt flere stableford points efter runden.

God fornøjelse med træningen

Bestyrelsen i REE Golfklub

Fitting

Har du brug for at få tilpasset dit udstyr?

Vi hjælper gerne. Klik på billedet for at gå til shoppen, hvor vores pro’er står klar til at hjælpe.