Åbent Hus 2024

Mon ikke golf er lige noget for dig?

I løbet af foråret inviterer REE Golfklub til GRATIS Åbent Hus/Begynderdage, hvor det er muligt at prøve sporten, inden du evt. beslutter dig for et billigt 3 måneders Prøvemedlemskab.

Dagen starter kl. 10, hvor alle tilmeldte mødes ved golfklubben foran Shoppen i den gule træbygning, hvor du får udleveret et golfsæt. Herefter vil du i et par timer kunne prøve kræfter med denne traditionsrige og udfordrende sport, og du vil få information om klubben, mens der bydes på lidt godt til ganen fra klubbens Café Pibe Mølle.

Vi slutter programmet med, at du får mulighed for at prøve vores træningsbane sammen med nogle hjælpere.

Hvis det lyder det som noget for dig, så send en tilmelding  til den dag der passer dig bedst til:
info@reegolf.dk

Datoer i 2024:

Mandag den 1. april – Anden påskedag
Søndag den 14. april -Golfens Dag
Lørdag den 27. april
Søndag den  5. maj

Husk tilmelding: info@reegolf.dk

Det med småt
Tilbuddene er for nybegyndere (dvs. personer uden banetilladelse og personer, der ikke allerede er medlem i en anden klub).
De fleste prøvemedlemmer bliver klar til den store bane i løbet af deres forløb, men vi kan naturligvis ikke garantere, at alle bliver klar til at bestå Golfkørekortet.
Men tal med os, så finder vi det helt rigtige tilbud til lige præcis dig.

Er man over 60 år, har vi også et godt introduktionstilbud til jer, som ikke har spillet golf før. LÆS HER.

Der gøres klar på driving range

Der øves i at putte bolden i hullet

Vælg et medlemskab der passer dig

Vil du gerne i gang med golf, men ved ikke, hvor meget du kommer til at spille?

Fortvivl ikke! Vi har medlemsskaber, som passer til de flestes behov. Klik her i listen til højre for at vælge det medlemsskab, som passer til dig.

• Prøvemedlem

Med et prøvemedlemskab hos REE Golf kan du prøve golf i 3 måneder, inden du beslutter, om det er noget for dig.

• Par 3 medlemskab

Supergodt Par-3 medlemskab med ubegrænset spil på vores 9 hullers Par-3 bane og med adgang til vores træningsfaciliteter og køb af træningsbolde til medlemspriser.

• Distance-medlemskab

Det kræver, at man er medlem i anden dansk golfklub og betaler minimum kr. 6.000 i kontingent.