Baneguide

Vi byder dig velkommen til 18 udfordrende huller på en af Nordsjællands smukkest beliggende golfbaner, som er anlagt omkring bakker, søer og den gamle stubmølle “Pibe Mølle”.

Afstandsmarkeringer hvid, gul og rød er til midt green.

Se oversigtskort over hele anlægget til højre:

Kom ud og prøv vores dejlige baner!

Baneoversigt 18 huller:

Få din egen baneguide

Baneguide kan købes i shoppen, sekretariatet eller Probox i klubhuset.
Hvis du går ud inden kl. 9.00 på hverdage og kl. 8.30 i weekenden, har vi desværre ikke mulighed for at sælge dig en baneguide, med mindre du kontakter os på forhånd.

Vores elektroniske baneguide (GLFR) kan downloades således:

1. Hent App i App Store eller Playstore (den er gratis)
  2. Åben GLFR
  3. Registrer dig som bruger
  4. App’en gemmer alle de baneguides, du har hentet, til senere brug

Download til Android – tryk her.
Download til iPhone – tryk her.
Vejledning for nye i GLFR – tryk her.

Sådan bruger du baneguiden i GLFR – tryk her.

GLFR:
Med GLFR kan spillerne føre deres scorekort og måle afstande ude på banen. Det er nemt og simpelt!
Baneguide og afstande med GPS:
I GLFR app’en finder du vores baneguide. Med et enkelt tryk kan du få afstanden til hvilket som helst sted på banen, så du aldrig er i tvivl om, hvor langt der er ind til green, over vandet eller ud af roughen. Tilføjer du din bag til GLFR, får du endda vejledning i, hvilken kølle du skal vælge.

Scorekort og Shot Tracker:
Med det digitale scorekort i GLFR kan du nemt holde styr på din score på hele runden – uden brug af papir-scorekort. Fører du score i løbet af runden, kan du endda se hele din runde bagefter – slag for slag – og dele den med dine venner!

Par 3-Banen:
Vores Par 3-bane har ni huller af variende længde.
Scorekort ligger på bordet under overdækningen.

Velkommen til vores dejlige anlæg!

Vi var en flok golftosser og spille jeres bane. Hold da op, hvor var det lækkert! Banen står OUTSTANDING flot; lækre hurtige greens.
Tak
! ⛳️ Overvejer medlemskab næste sæson.

Jeg og min makker er enige om, at banen aldrig har været bedre. Absolut en af Nordsjællands bedste.

Det er altid en stor glæde og fornøjelse at besøge jeres bane. Som altid var den klippet flot og fremstod i meget fin stand.

Jeg svarer stort set aldrig på de her mails fra Golfbox, men denne gang vil jeg gøre en undtagelse, for I skal altså have ros! Jeg har spillet en håndfuld forskellige baner på Sjælland i år, og jeres var med afstand den i flottest stand. Fairways ku selvfølgelig have haft gavn af lidt mere vand, men var dog ganske fine, og jeres greens især var en fornøjelse ift andre baner.  Fortsæt det gode arbejde – vi kommer i hvert fald igen!