Buggy og trolley

Kørsel med Buggy og scooter:

Velkommen på vores golfbane. Vi har gjort, hvad vi kan for at give dig en herlig oplevelse på en bane, som står så godt og flot, som forholdene tillader det.

Vi håber derfor, at du vil hjælpe os og overholde klubbens enkle og naturlige ordensregler for kørsel på banen:

• Føreren af buggyen skal være fyldt 16 år og have banetilladelse.
  • Der må maks. være to personer i en buggy – én person pr. scooter.
  • Kør på de anlagte stier, hvor det er muligt – ellers kør fortrinsvis lige udenfor fairway.
  • Kør ikke nærmere end 3 meter fra greens og teesteder og slet ikke på for-greens.
  • Kørsel i høj rough, mellem greens og green-bunkers og i synligt udsatte områder er ikke i orden.
  • Tilpas hastigheden til forholdene så unødige hjulspor undgås.
  • Vær ekstra opmærksom ved passage af offentlig vej.
  • Promillekørsel er ikke tilladt.
  • Buggyen skal tømmes for affald, og opladestikket skal være isat, når buggyen er kørt på plads.
  • Uheld skal straks anmeldes til Sekretariatet: tlf. 48 79 56 55 eller info@reegolf.dk.
  • Buggynøglen skal afleveres i ProBox.

Vi ønsker dig en rigtig god runde, og siger dig tak for at køre hensynsfuldt på anlægget.

Buggy

Vi har fem buggyer til udlejning. Det anbefales at lave en reservation samtidig med, at du booker din tid.
Prisen er kr. 300 for en runde.
10 turs klippekort kr. 1.800
Bestilling af buggy – LÆS HER.
Nøgleudlevering – LÆS HER.
Udenlandske turister: Buggy bestilles i shoppen på telefon 0045 – 4879 5655-1
Brug for buggy i turnering – kontakt sekretariatet.

Scooter

Prisen er kr. 150 for en runde.
10 turs klippekort kr. 1.000
Bestilling af scooter – LÆS HER.
Nøgleudlevering – LÆS HER.
Udenlandske turister: Scooter bestilles i shoppen på telefon 0045 – 4879 5655-1
Brug for scooter i turnering – kontakt sekretariatet.

Trolley

Du betaler i Shoppen eller Sekretariatet og får udleveret en bøjle.
Kommer du udenfor disse åbningstider, så aftaler vi, hvordan du får adgang til bøjlen.

Pris fra kr. 50 for en runde.

Reservation kan foretages på telefon 48 79 56 55 eller på mail shop@landstrom-golfacademy.com

OBS:

Privatejede køretøjer (buggyer, scootere, monobuggy, Mantys etc.) har kun adgang til REE GOLF efter kontraktlig aftale med REE Golfklub.
Begrænset antal og kun for medlemmer.

Kom ud og prøv vores dejlige baner!