Åbent hus simulatorer

Åbent Hus
Simulatorgolf – 5. & 27. oktober 2024.
Selv om sensommeren viser sig fra sin bedste side, så går det jo mod mørkere og koldere tider, og mange begynder at pakke golfudstyret væk for denne sæson.
Men det er der ingen grund til – hos REE GOLF kan vi tilbyde to top-tunede TrackMan Golfsimulatorer, hvor man selv kan vælge, om man har lyst til at spille mellem palmer på Hawaii, på en bane på Island, eller om man vil prøve kræfter med golfens arnested på St. Andrews.
Vi vil gerne introducere alle medlemmer til simulatorgolf ved to Åbent Hus-arrangementer – lørdag den 5. og søndag den 27. oktober, begge dage fra kl. 10:00 – 13:00.
Der vil løbende være en generel introduktion til Golfsimulatoren og mulighed for at slå nogle slag på et Par 3 hul.
Desuden vil der være en konkurrence, hvor det gælder om at komme nærmest pinden på et udfordrende par 3-hul på ca. 85 meter.
Så kan man jo selv medbringe det jern, som passer til den afstand.
Der er præmier til alle, som kommer tættere på end 5 meter – og er man så dygtig, at få Hole-in-One – ja, så er der et dusin logo-bolde i præmie. Alle får tre forsøg – men man kan kun vinde én præmie.
Der vil desuden være lidt forfriskninger, lidt snacks og en snak med de øvrige golfere.
Vi glæder os til at introducere simulatorgolf til rigtig mange medlemmer.

De bedste golfhilsner
REE Golfklubs Bestyrelse

PS: Efter Åbent Hus-arrangementerne inviterer vi alle medlemmer til at deltage i REE GOLF’s Simulator Challenge, som er en turnering i tre rækker fordelt på tre baner med forskellige sværhedsgrader.
Invitationen til REE GOLF’s Simulator Challenge med yderligere information udsendes i starten af oktober