Åbent Hus 2022

Mon ikke golf lige er noget for dig?

I løbet af foråret inviterer REE Golfklub til Åbent Hus/Begynderdage, hvor det er muligt at prøve sporten, inden du evt. beslutter dig for enten et billigt 3 måneders Prøvemedlemskab.

Dagen starter kl. 10, hvor alle tilmeldte mødes ved golfklubben foran Shoppen i den gule træbygning, hvor du får udleveret et golfsæt. Herefter vil du i et par timer kunne prøve kræfter med denne traditionsrige og udfordrende sport, og du vil få information om klubben, mens der bydes på lidt godt til ganen fra klubbens Café Pibe Mølle.

Vi slutter programmet med, at du får mulighed for at prøve vores træningsbane sammen med nogle hjælpere.

Hvis det lyder det som noget for dig, så send en tilmelding til den dag der passer dig bedst til: tilmelding@reegolfklub.dk

Datoer i 2022:

Mandag den 18. april (2. påskedag)
Søndag den 24. april
Lørdag den 7. maj