Buggy bestilling

OBS: Nedenstående er foreløbig sat i bero grundet tekniske problemer med Probox.
Indtil videre gælder dette – LÆS HER.

Bestilling af køretøjer online:

Fremover skal buggy og scooter bestilles online ved tidsbestilling. Når du booker din tid, kan du ved ikonet med indkøbsvognen tilføje vare og her vælger du det køretøj du gerne vil leje – afslut med OK.

Når du skal spille, skal du starte med at bekræfte din tid på medlemsskærmen i klubhuset. Derefter går du hen til Proboxen og gør som følger:

• Tryk på LEJ
  • Tryk på Buggy
  • Vælg buggy eller scooter
  • Bekræft hvem du er med DGU nummer og Fødselsdato
  • Accepter handelsbetingelser
  • Vælg betalingsmetode
  • Når du har betalt, åbner en låge og bag ved den ligger nøglen.

Når du skal aflevere nøglen, gør du som følger:

• Tryk på touch skærmen
  • Vælg ”returnering”
  • Det grønne kort i nøgleringen scannes på scanneren, hvor der står ”Golfmore”
  • Lågen, hvor nøglen skal ligge, åbner
  • Læg nøglen i skabet, luk lågen og nøglen er nu afleveret

Hvis nogen har gamle klippekort til buggy og scooter, så kom ind i sekretariatet og få dem byttet til vouchers, der kan bruges som betaling for leje i Proboxen.

Det er nyt for os alle og hvis du er i tvivl om noget, er du velkommen til at kontakte sekretariatet.