Cafe-forpagter søges

REE Golfklub søger forpagter til Café Pibe Mølle

REE Golfklub har til huse ved et 20 år gammelt velplejet golfanlæg beliggende tæt på Helsinge lige midt imellem Hillerød og Tisvildeleje. Klubben har ca. 750 medlemmer og rigtig mange greenfee gæster årligt, der nyder god mad og venlig servering før eller efter golfrunden. Vi søger en ny forpagter af Café Pibe Mølle i starten af 2022.

Vi tilbyder:

• Indrettet køkken med alle faciliteter
  • Et fuldt udstyret Café- og restaurationslokale med plads til i alt 110 gæster, hvor der også kan arrangeres private selskaber.
  • En dejlig terrasse med udsigt til golfbanen.
  • En god og meget fordelagtig aftale til den rigtige forpagter. Vi ønsker, at forpagteren kan drive en rentabel forretning, så der skal ikke betales leje eller forpagtningsafgift.
  • Klubben investerer i produktionsapparatet, så forpagter betaler kun for dettes vedligeholdelse samt egne forbrugsafgifter.

Caféen er klubbens sociale omdrejningspunkt, velbesøgt af både medlemmer og mange gæstespillere. I vores dejlige lokaler, benyttes Café og tilstødende restaurantlokale også til mange private selskaber året rundt.

Synes du det lyder interessant – så se mere udførlig jobopslag – LÆS HER.

Ansøgningen skal sendes til info@reegolf.dk senest d. 30. oktober 2021.

Læs mere om REE Golfklub på www.reegolfklub.dk