Danmarksturneringen veteranholdene

Danmarksturneringen Veteranholdene

I et tidligere Nyhedsbrev kunne man læse om vores Ungdomshold – men REE Golfklub har skam også to hold med i den anden ende af aldersskalalen:

REE GOLF 2

Veteranholdet med Lars Brohammer som holdkaptajn spillede sin tredje kamp i år, og mangler nu kun en kamp i Odsherred til august.

Vi ligger pt nummer et i puljen, så det bliver spændende at se resultatet af den sidste kamp.

Vi er så utroligt heldige at have tre sponsorer på vores hold, som har givet os poloer med logo, en trøje og en vest.

Kæmpe tak til dem.

Sponsorerne er:
Pakkebureauet v/ Nikke Harkjær
Dines Jørgensen v/Thomas Frilund
Rundt På Gulvet Helsinge v/Jens Landbo

/Tina Landbo

REE GOLF 1

Så er 2/3 af årets kampe spillet, og som de andre år gik alt efter planen.

Vi har mødt Helsingør og Gilleleje ude samt Hornbæk og Helsingør hjemme.

Vi vandt ikke hver gang, faktisk ikke rigtig nogen af gangene, men venskaber blev knyttet på tværs af klubberne, og banerne blev prøvet.

Det var dog et stort øjeblik, da vi manglede et putt på 42 cm for at vinde hjemme over Helsingør på hul 18.

Gad vide om Helsingør puttede uden for tur…hmmm…vi skulle være gået i VAR J

Vi vender tilbage i august, når turneringen er slut.

Venlige golf-hilsner

Henning Olsen