DM i golf for hold

REE GOLF lægger græs til DM i golf.
Danmarksturneringen i golf er en landsdækkende turnering for klubhold.
Grundspillet afvikles som puljespil i Øst og Vest med 6 spillerunder, hvorefter Danmarksmesterskaberne for klubhold afgøres i en weekend med semi- og finalespil og det finder i år sted 11. og 12. september.
Der spilles i rækker for Herrer, Damer, Ungdom, Seniorer, Veteraner og Superveteraner.
Finalespillet for Seniorer, Veteraner og Superveteraner skal spilles hos os og i REE Golfklub er vi meget stolte over, at Dansk Golf Union har valgt netop vores bane.
Golfbanen er i fin stand og er parat til at tage imod de ca. 90 spillere, som skal dyste om DM.
Spilleformatet er hulspil. I hver holdkamp spilles én damesingle, fire herresingler og én mixed foursome.
Følg med i resultaterneTRYK HER.

Kampprogram

Om lørdagen spilles semifinalerne og om søndagen på de samme tidspunkter gælder det kampen om guld, sølv og bronze.

Senior

• Kl. 08.00 – The Scandinavian – Esbjerg