Friis Biler Efterårsturnering

Friis Bilers Efterårsturnering – 21. september

Så fik vi lukket dette års klubturneringer, og det skete med Dannebrog til tops på en solbeskinnet lørdag, hvor 59 spillere + Pedro deltog i Friis Bilers Efterårsturnering.

Vores sponsor havde leveret goodie-bags til alle deltagerne med både drikkevarer, golfbold, baneslik o.a., som blev udleveret sammen med scorekortene.

Vi spillede en hold-match, og både det gode vejr og lige så gode humør resulterede i flotte scores for (næsten) alle hold.

Under runden havde Friis Biler sørget for, at alle kunne få en af Liz’ kyllinge-sandwhich, så det var glade spillere, som var klar til præmieoverrækkelsen.

Fra både Turneringsudvalget og deltagerne skal der lyde en stor tak til Friis Biler for sponsoratet – og stor ros til greenkeeperne for endnu en gang at have sat banen flot op.

Nr. 1 med 123 point (afgørelse sidste 9)

Inge Lise Sloth

Thomas Jensen