God start for ungdomsholdet

REE Golfklubs ungdomsspillere i storform fra sæsonstart

I weekenden 6. & 7. maj, blev årets første runder i Danmarksturneringen spillet på flere af landets golfbaner. REE Golfklub ved Pibe Mølle lagde lørdag bane til flere matcher – herunder også i ungdomsrækken, hvor spillerne fra REE Golfklub mødte spillerne fra Asserbo.

Det blev til suveræne sejre til de 5 spillere fra REE, Margus Falgren, Nikolaj Pedersen, Philip Sandholm Sandau, Ane Løvet Young og Andreas Holmegaard Hansen, da de lørdag besejrede Asserbo og søndag Hornbæk.

Efter en weekend for spillerne fra REE Golfklub viste storform, med sejre i samtlige matcher fører de nu puljen foran Helsingør, som skal mødes på hjemmebane lørdag den. 17. juni.

REE Golfklubs junior- og ungdomsafdeling deltager også i en holdturnering, hvor andre af klubbens unge spiller stiller op. Første runde i denne turnering spilles i Hillerød 22. maj.

Ud over holdturneringerne deltager mange af klubbens spillere også i individuelle turneringer som spilles hen over sæsonen, og afsluttes med finale spil i uge 42 i efteråret. Her har REE Golfklub haft spillere med i de to seneste år, og håber også, at der igen i år vil være spillere fra REE Golfklub i finalefeltet.