Hole in one Doris Hedegaard

Så skete det igen – hole in one på hul 18.

Mandag den 05. september 2022 vil i mange år utvivlsomt stå som en “mærkedag” for et af Seniorklubbens medlemmer – Doris Hedegaard.

Det blev således dagen, hvor Doris opnåede det, som alle golfspillere håber på, nemlig at lave hole-in-one.

Det skete på hul 18, hvor Doris kunne se bolden trille stille og roligt direkte i hullet på første-slaget.

Og som Doris sagde efter bedriften: “Det var en rigtig dejlig fornemmelse, som selvfølgelig forstærkes af, at Villy nu ikke længere kan bryste sig af, at han tidligere på året var tilsvarende heldig og mente, at han derfor havde håneretten. Så efter i dag har vi fået genskabt den rette balance i familien.”

STORT TILLYKKE til Doris, der, som det fremgår af billedet, stolt stillede op til fotografering.