Hunde på banen

Det er tilladt at have en hund med på banen forudsat:

at den er i følgeskab med en spillende golfspiller.
at hunden er i fast, kort snor.
at hunden ikke kommer i bunkerne og på greens.
at der samles op efter den.
at den er rolig og ikke gør.

Det er spillerens ansvar, at hunden ikke er til gene for andre golfspillere.

Såfremt hunden bliver til gene, har Banekontrollen/Baneledelsen ret til at tage spilleren med ansvaret for hunden af banen.
Det sker på spillerens ansvar og der ydes ikke kompensation for greenfee o.l.

Det er ikke tilladt at have hunden med på andre arealer end selve 18-hullers banen, Par 3-banen og træningsanlægget.
Klubhus, restaurant og terrasse er hundefrit område.

Det er heller ikke tilladt at have hund med i Turneringer.

Vi var en flok golftosser og spille jeres bane. Hold da op, hvor var det lækkert! Banen står OUTSTANDING flot; lækre hurtige greens.
Tak
! ⛳️ Overvejer medlemskab næste sæson.

Jeg og min makker er enige om, at banen aldrig har været bedre. Absolut en af Nordsjællands bedste.

Det er altid en stor glæde og fornøjelse at besøge jeres bane. Som altid var den klippet flot og fremstod i meget fin stand.

Jeg svarer stort set aldrig på de her mails fra Golfbox, men denne gang vil jeg gøre en undtagelse, for I skal altså have ros! Jeg har spillet en håndfuld forskellige baner på Sjælland i år, og jeres var med afstand den i flottest stand. Fairways ku selvfølgelig have haft gavn af lidt mere vand, men var dog ganske fine, og jeres greens især var en fornøjelse ift andre baner.  Fortsæt det gode arbejde – vi kommer i hvert fald igen!