Klubmestre 2024

På årets – formentlig – sidste sommerweekend afviklede REE Golfklub årets Klubmesterskab i Slagspil, hvor vi for første gang i mange år havde vi en Seniordamerække med blandt de 22 spillere.

Vejret var fantastisk både lørdag og søndag, og greenkeeperne havde sørget for optimale forhold til de gode scores.

Efter første runde om lørdagen lå de øverste placeringer i Seniorherrerækken meget tæt, og i Herrerækken var der kun to slag mellem de to bedste.

Søndagens runde rykkede lidt rundt på placeringerne i Seniorherrerækken, mens de førende i Seniordame- og Herrerækken holdt stand med endnu en god runde.

Klubmester i Herrerækken: Andreas Holmegaard Hansen med samlet score på 150 slag efter en flot 73’er om søndagen. På 2. pladsen Phillip Sandholm Sandau med 154 slag, og på 3. pladsen Margus Falgren med en score på 160 slag.

Klubmester i Dameseniorrækken: Jette Licht med en samlet score på 183 slag. På 2. pladsen Tina Landbo med 188 slag, og på 3. pladsen Chalam Singthong med 198 slag.

Klubmester i Herreseniorrækken: Jens Landbo med en samlet score på 159 slag efter en god 77’er om søndagen. På 2. pladsen Mads Peter Holm med 169 slag, og på 3. pladsen Kim Machon Andersen med 172 slag.

Desuden var der præmieoverrækkelse til vinderne i de to løbende hulspilturneringer, som har været spillet siden maj.

Klubmester i Hulspil/Herrerækken: Andreas Holmegaard Hansen – efter 19 huller i finalen – over Margus Falgren.

Sommermatchen blev vundet af Jesper Ilsted over Gary Macnab, hvor afgørelsen i finalen først faldt på hul 18.

REE Golfklub ønsker alle præmietagerne tillykke, og vi håber, at se endnu flere til Klubmesterskaberne i 2025, hvor klubben kan fejre 25-års jubilæum.

Turneringsudvalget