Medlemsfordele

REE Golfklub junior-ordning:
• Fuldtids- og Flex-Hverdagsmedlemmer (Senior)  i REE Golfklub kan gratis medtage en familie-relateret junior – med en
anden hjemmeklub end REE Golfklub – op til 12 gange i perioden fra den 1. april til den 30. september.
• Såfremt man ønsker at benytte sig af denne medlemsfordel, kan man henvende sig i Sekretariatet, hvor juniorens DGU-nr. oplyses. Derefter tilsendes en personlig kode svarende til 12 greenfee billetter i ovennævnte periode.
• Ved efterfølgende runder betaler junioren greenfee efter de gældende retningslinjer hos REE Golfklub.

Lydinge Resort – Helsingborg.

Vi fortsætter vores samarbejde med Lydinge Resort i 2024, hvor de bl.a. sponserer præmier med golfpakker til Race to Lydinge Resort, som vi afholder i juni. Samtidig giver vi Lydinge Ressort mulighed for at præsentere både gode tilbud og informere om de mange muligheder under et ophold på Lydinge Resort.

Erbjudande: 25% rabatt på HELA golfpaketet
Boka ditt golfpaket på Lydinge Resort och få 25% rabatt på hela paketet.
Benyt dette LINK når du booker en golfpakkke på Lydinge Resort.

På Lydinge Resort findes det nybyggede hotel med hele 43 charmerende værelser lige ved banen, så der er ikke langt til hul 1.
Du kan læse meget mere om Lydinge Resort og de mange muligheder, der er for, at dit ophold på Lydinge Resort kan blive en rigtig god oplevelse:
LÆS HER.

Støt REE Golfklub hver gang du tanker.
OK? LÆS HER.