Pink Cup en succes

Årets udgave af Pink Cup i REE Golfklub blev afviklet i strålende solskin med 56 deltagere og hjælpere, og dagen startede med morgenmad og intro til dagens begivenheder. Der kunne købes lotteri, hvor man deltog i længste drive og nærmest hul.
Der var mange, der syntes, det var sjovt at deltage, og så gik pengene til et godt formål, nemlig kampen mod brystkræft.
Under spillet blev der kørt servicevogn med øl, vand og sødt, som også var sponsorbetalt. Klokken 14 blev der serveret en god frokost og uddelt præmier for dagen. Under frokosten kunne der købes lodder. Der var mange flotte præmier både til dagens match, klappepræmier og til dem der, havde købt lodder.
I den forbindelse en stor tak til alle sponsorerne, der bidrog til dagens arrangement, uden dem kunne det ikke gennemføres.
Alt i alt kunne man sende dagens overskud på kr. 17.000 til Kræftens Bekæmpelse.