Royal Unibrew Åbningsturnering

Flaget var hejst og 52 forventningsfulde REE-golfere mødte op til start på den årlige åbningsmatch, der traditionen tro blev spillet som en Texas-Scramble.

Corona-restriktionerne blev overholdt, ingen samling før og efter og blot lidt take-away på gavlen hos Pia til at varme os på undervejs.

Vejret var bestemt ikke med os. Vi slog ud i let regn, som udviklede sig til mere regn, som stoppede efter en times tid, for at give plads til sne og slud, faldende temperatur og kraftig blæst. Mangt en golfvogn måtte ned og ligge og sneen klampede under vores sko. Nogle snublede i det glatte føre og en enkelt måtte opgive på halvvejen. En barsk start for de 52 deltagere, som nu kan modstå alt slags vejr.

Præmieoverrækkelsen vil finde sted ved første turnering efter forsamlings forbudet er hævet.

Se resultatlisten.