Hjælp søges

Hej alle REE-golfere og gerne andre.

Vi skal lægge bane til Finalespillet i Danmarksturneringen for tre rækker: Senior, Veteran og Superveteran i weekenden fra den 11. til den 12. september.

Det betyder, at vi har brug mange frivillige fra klubben som Forecaddies på hul 4, 9 og 16.

Forecadddies skal holde øje med spillerne, som har passeret bakkerne på de tre huller og sikre, at der ikke slås ud fra tee-stederne før der er givet signal. Der vil blive givet instruktioner inden arrangementet.

DGU yder forplejning til de frivillige hjælpere.

Vi opfordrer derfor så mange af vores medlemmer som muligt til at kontakte os på nedenstående mail-adresse således, at vi hurtigst muligt kan koordinere vagterne – jo flere des bedre og des kortere vagter.

Henning Olsen er vores direkte kontaktperson til DGU i tiden op til og gennem hele weekenden.

Send din mail, emnefelt ”Hjælper 11-12/9” til Henning Olsen (stensmose1950@gmail.com) med DGU-nr., navn og info om, hvad du gerne vil hjælpe med samt dato (11. og 12. september), og evt. tidsrum (første start kl. 08:00 og sidste start kl. 14:00 begge dage).

På forhånd tak for jeres hjælp

Bestyrelsen i REE Golfklub